• Title

• RISBDC - Primer Paso - Sept. 17 - Oct. 24, 2019

Primer Paso is a comprehensive, Spanish language business start-up training program that combines nationally recognized curriculum, coaching and mentoring. Cosponsored by Harbor One Bank and CommerceRI, this 12-session course will lead prospective entrepreneurs through the business planning process and help to lay the foundation for future success. Two sessions will be held each week on Tuesdays and Thursdays. The program begins on Tuesday, September 17, and runs until Thursday, October 24, 2019. A graduation ceremony will be held on Tuesday, October 29. Please call 401-490-0378 for further information. Space is limited. "Primer Paso FastTrac® es un práctico programa educativo desarrollado para aquellos empresarios que desean desarrollar un negocio. Primer Paso FastTrac® provee los fundamentos y los instrumentos para que los participantes exploren si están preparados y habilitados para ser empresarios. El programa está diseñado para ayudar a los empresarios a fortalecer las habilidades que necesitan para evaluar la factibilidad de su idea de negocio y determinar si seguir o no adelante con la creación de su empresa. El programa tiene una duracion de seis semanas, durante las cuales las clases se reuniran todos los martes y jueves."

Speaker(s): Manuel Batlle, Providence Metro Regional Director

Co-Sponsor(s): Harbor One Bank, CommerceRI